onsdag, februari 29, 2012

Fotografering i Västerås


En eftermiddag i Västerås. Känner mig helt slut just nu men mest på grund av att jag inte kunde sova i natt. Vet inte hur många gånger jag var upp egentligen men det kändes i morse.
Tanken var att vi skulle komma iväg innan lunch men det gick inte alls så bra men det var skönt att komma i väg ändå.
Jag letade skor men hittade inga alls eller jo ett par likadana som jag hade sönder uppe i Sälen fast svarta men det kändes dumt att köpa dom så jag gjorde det inte.. Smira fick däremot ett par nya skor och nya kläder. Skorna får hon redan imorgon medan kläderna ska bli paket till hennes födelsedag.


Alltså dagen gick då jäkligt fort o det vi gjorde mest var nog att vara inne på Media Markt för att kika på mobiltelefoner o TV-spel :D Fy fasen vad jag vill ha fler och ett Nintendo 3DS skulle inte sitta fel. Smira sprang liksom ned till den hörnan på en gång :P  Lekte lite med en massa Ipad's också och lillebror lyckades ta en hel drös med kort på mig o Smira som nu ligger där.. Finfint :P Ett såg jag till att skicka till mig själv iaf och några hann jag radera :)

Apropå skor så hittade jag faktiskt ett par andra svarta fina här nere på stan och i min storlek och heller inte alltför dyra men dock en sjujäklans hög klack och för mig som har svårt att sitta stilla o bara vara fin typ kan det bli svårt.. Fast jag ska nog ned o kika lite på dem imorgon igen om dem e kvar vill säga..
Jag får väl helt enkelt lära mig att vara stilla liite mer..

Nu ska jag iaf ta o smörja in mig, kanske ta något att äta o sen sova..
Dagisdags imorgon igen och sen får vi se om jag ska väcka syster igen också, beror på om hon kryat på sig eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥