torsdag, januari 10, 2008

Överskotts Energi

Denna torsdag gick verkligen fort och ändå tror jag inte att jag gjort någonting. Micke kom hem vid 17:30 och direkt så åkte vi ner till Coop och handlade, träffade Sophie, Ronny och lilla Adéla där också. Var så himla länge sen jag träffade dom, känns helt skumt men vi ska försöka träffa i veclan hoppas jag. tråkigt att bara sitta själv ju och dom e ju roliga iaf :)

Efter Coop så åkte vi och köpte thai-mat, var riktigt gott! Sen har vi inte gjort så mycket mer, Samira somnade 20:30 och sen har jag städat och nu sitter jag här. Micke var trött så han gick och la sig, ska nog göra detsamma snart. Känner mig lite för mycket uppe i varv just nu :/

Imorgon blir det iaf BVC vid 11 och sen direkt efter det eller vi ska ge Samira lite lunch först men sen så åker vi mot Arboga för att kolla på valparna, känns så bra! Om vi bestämmer oss för någon av dem så kommer den hem till oss i slutet av månaden. Lutar nog mest mot hunden som kallas Sivert men Ture lockar också. En hane blir det iaf, tror dessutom att tiken var tingad och sen känns det som om en hane skulle bli bäst i vår familj då vi redan är två tjejer :)

Ska även försöka sola lite imorgon innan vi ska till BVC, fast jag tror att jag kommer vara för seg och trött för det, blir så morgontrött när Micke kommer hem, är nog mest för att det känns som om jag kan sova nån timme extra eftersom han kan gå upp med Samira, fast egentligen, Samira vaknar inte speciellt tidigt ändå.

Har suttit och donat i PS en hel del idag, försöker fixa lite bilder och sen en bild på min syster också. Alla på Bdb sitter och gör så fint så jag försöker iaf lära mig men det går inte så bra, jag fattar nästan ingenting och speciellt inte av det som jag vill :P

Nä om jag skulle ta o läsa lite andra folks bloggar och nyheter, ska nog kika in och kolla om nån skrivit till mig på FL också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥