torsdag, januari 17, 2008

Jagat bebis :)

hej halloj!
Tänkte skriva ett kort inlägg nu bara. Inte tusan orkade jag hålla igång hela dagen heller, är iaf jätte trött nu så jag hoppas nå att kunna sova nu. Samira har då hållit igång, vägra somna i kväll också men tillslut så :)
Sen har vi lekt jaga och det tyckte hon var roligt, hon bara skrattade och skrattade och jag tycker det är så skönt att höra hennes skratt för det låter ju så underbart.

Imorgon är det torsdag och som jag har längtat, Micke kommer hem omkring 17-18 och då ska nog jag ner o sola en kortis.
På fredag kanske Jonte, min bror kommer hit och ska sova hos oss, fast det beror på hur han har skött sig i skolan, tydligen har det varit bråkigt igen men det skulle vara skönt att få hit honom så man kunde prata lite med honom och se vad det är som inte står rätt till i skolan. Vi funderar iaf på att gå och bada lite på fredagen om han inte kommer så sent, vi har ju faktiskt inte varit i vår kommuns nya badhus och det kan bli skoj och sen se Samira sprattla och busa igen, var ju länge sen sist vi badade i badhus.

Dags för sängen nu då, hoppas jag sover mer än två timmar i natt iaf skulle
ju inte vara helt fel.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥