tisdag, januari 15, 2008

Självhat, bara en massa självhat!


Usch kan inte sova!
Ligger bara och funderar och när jag väl håller på och somnar så vaknar jag med ett ryck av att jag tycker att det låter eller att nån pratar fast det inte är så :/
Ser hemska saker göra jag också :(

Hatar mig själv mer än massvis just nu, blir så arg att jag är född såhär, hur jag ser ut, hur jag är och hur jag beter mig, mest av allt mitt utseende! Jag vill också vara fin utan sned-drivet ansikte, söt och snygg men nej nej, jag har världens fulaste näsa och mun, jag verkligen HATAR det! Plus att jag blir så sjukt avundsjuk på alla som ser bra ut!
Hade jag haft råd skulle jag göra om hela mig!! Men tyvärr så har man inte det så ist sitter man här och mår piss över hur man ser ut och ältar att man aldrig duger till sig själv, inte tillräckligt smal, inte snygga tuttar, fula läppar och vidrig näsa! Jag blir tokig på mig själv och jag hatar mig själv bara mer!

Och sen att folk inte kan förstå att jag faktiskt hatar mig själv irriterar mig, jag har varit såhär i många år och det kommer inte försvinna snabbt då heller! :S
Usch jag vill bara gråta men av någon konstig anledning har jag inte kunnat gråta på hur länge som helst, allt bara stannar inuti mig - tror det är tabletterna, lite negativt faktiskt för jag skulle behöva få ut så mycket som jag bär på men jag tänker inte göra något dumt, så nu vet ni det och inte behöver oroa er för det iaf!

Usch jag skulle kunna slå sönder hela mig med en hammare just nu, i en önskan om att få operationer så man kanske ser något bättre ut men rädslan att det blir värre är större men ibland skulle det vara skönt att bara slå sig själv och göra illa sig själv men jag har faktiskt kommit lite längre så jag gör inte det, inte nu, inte sen, försöker med aldrig också! (Ett plus iaf)


Försöka sova igen fast jag känner mig helt rasande :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥