onsdag, januari 30, 2008

Inte igen :/

Börjar fatta lite mer nu men jag har inte kommit långt alls, hela designen slutade med att bytte stilmall, fast jag vill inte att den ska se ut såhär men jag får ändra och dona sen när jag har tid.
Idag är jag bara sjuk, hade svårt att andas i natt och sen ont i både öron och hals, lite piggare nu men inte fullt så pigg som jag brukar.

Ringde hem Micke i morse iaf, orkade verkligen inte allt själv idag o speciellt inte med andningssvårigheter :/

Ture blir bara duktigare och duktigare varje dag också, idag när det var snö så trodde jag att han skulle bli rädd men han tyckte att det var kul och hoppade och studsade i snön fastän han var så lite så han nästan försvann :) Sen har han börjat bajsa ute nu också, i början vägrade han men nu så går det bättre, fast han gör på sig inne också fortfarande men det kommer nog ta ett tag innan han blir helt rumsren, det har jag räknat med iaf.
Han och Samira har börjat busa en hel del också, det ser så sött ut när han skäller och Samira skriker, dom är väldigt duktiga på att trissa upp varandra.

Nej nu ska jag snart ut med Ture sen blir det nog sängen för mig så jag kanske mår lite bättre imorgon och slipper åka ned till sjukhuset, tror att det kanske kan vara luftrörskatarr eller min astma, håll tummarna för mig att det går över under natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥