lördag, januari 12, 2008

Balboa

Idag tror jag inte vi gjort någonting. Jag har städat lite och sen var vi till affären, vart inget att hälsa på farmor iom att Ida var ute o övningskörde och Samira sov sen när Ida var klar.

Nu ikväll var min kusin Malin med pojkvän Jonas och hälsade på, det var skojigt, har inte träffat dem på jätte länge. Hinner alltid gå så lång tid mellan våra träffar men det blir ju så när man har fullt upp. Nästa helg fyller iaf Jonas år och då ska kanske jag och Ida över till Hedemora på fest, det kan bli riktigt kul!

Bara 13 dagar kvar tills vi får hämta lille Ture, vi har fortfarande inte kommit på något eget namn men det kommer väl, kom gärna med förslag :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Rocky III som går på TV6, älskar dom filmerna :) och Rocky IV börjar direkt efter, blir en hel kväll med Rocky med andra ord :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥