tisdag, januari 22, 2008

ström



Nu är jag tillbaka igen, ström-kabeln till datorn gick sönder i fredags natt så då har jag inte haft nån dator, var faktiskt rätt så skönt ändå :)

Vi var och badade i lördags, Jag, Micke, Samira och min lillebror Jonathan, det var faktiskt riktigt mysigt och badhuset var fint som bara den fast det var lite trångt i omklädningsrummet men det gick bra ändå :D
Jonathan var väl lite jobbig mest för att han har så otroligt mycket energi och det har varken jag eller Micke och sen så hade jag inte sovit något på hela natten typ :(

Sen i torsdags fick vi ju hem vårat PS3 också, Ratchet and Clank var verkligen skitkul, vi har spelat hur mycket som helst. Assasins Creed eller vad det nu hette var inte så kul, ganska segt även om det var häftigt.

På fredag ska vi hämta lille Ture, som jag längtar! Fast jag är nervös också, lite läskigt att träna honom för att vara helt rumsren och sånt och sen se till så att Samira inte göra illa honom eller så.

Nä nu ska jag nog sova lite, eller först ska jag kolla om photoshop funkar, har nå jäkla fel så att det fattas filer fast jag har ominstallerat den flera gånger :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥