torsdag, januari 17, 2008

Manga-liknande



Idag är jag lite piggare än igår, sov inte så bra men mer än bara två timmar iaf och det var väldigt skönt. Samira vaknade väldigt sent idag också, typ 9.30 så det kändes lite lyx :)

Annars idag har vi inte hunnit eller orka göra så mycket annat än att busa och kollat på film, vi har kollat på Sandybell. Jag kollade alltid på det när jag var barn, hos min farmor och nu har jag hittat filmerna igen så nu kollar jag igen, det är så bra fastän att det är töntigt. Samira verkar gilla det också, väldigt mysig manga-tecknat eller vad man ska säga :)


Förresten vet inte om jag har skrivit det men Samira har tagit sina första steg, dock bara ett steg åt gången, första steget var igår och idag tog hon ytterligare ett steg, hon är så duktig och det är så häftigt att se. Strax har vi nog en dotter som springer och busar ännu fortare.

Nu är det dags att försöka få min sötnos att sova, hon är så trött så hon bara gnäller och sen lägger hon ned huvudet på golvet med tummen i mun. Min sötnos!

Micke kommer hem om ett par timmar också, ca 3 timmar. Hoppas vi kan mysa lite ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥