onsdag, januari 16, 2008

insomnia

Idag kan jag lova att jag är trött, sov ca 2 timmar i natt, eller egentligen i morse, kunde inte somna utan låg bara och vred o vände :(
Ska iaf försöka hålla mig igång och vaken hela dagen nu så kanske jag kan sova i natt iaf.

Jag o Samira har iaf redan varit på en liten promenad, var jätte skönt fast det små-regnade, vi ska nog gå ut snart igen, Samira ska äta lite bara, hon sover just nu. Hon var så trött så hon nästan somnade på golvet, så söt min gullunge! :D
Fast när jag tog upp henne skulle hon bara busa men tillslut slocknade hon iaf, hon vaknade ju så mycket tidigare i morse än vad hon brukar göra samt att hon somnade senare igår också.

Nej jag ska nog ta och hitta på något nu innan jag blir för trött, fast det skulle vara himla skönt att sova en stund, eller iaf vila - kanske blir så iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥