tisdag, januari 15, 2008

Söt-Gris <3

Samira min lilla gris har precis somnat, hon bara knölade och hade sig och ville då inte ligga stilla men nu så sover hon sådär sött så natt det borde vara förbjudet, man vill ju bara väcka henne igen och kramas och gosa, hon är verkligen underbar fast hon är dryg som attan ibland :D

Sitter och äter lite nu, ska snart försöka sova jag med, får se om det blir nå bättre än i natt, vaknade tusen gånger och så var jag helt kallsvettig så jag vart tvungen att ta av mig mitt linne, helt vidrigt! :(

Annars idag har vi inte gjort mycket alls, Samira klämde sina fingrar i morse och efter det så var hon bara ledsen och inte alls pigg så hon somnade efter ett tag och då passade jag på att kolla lite på teve och sen sova jag med. Ganska skönt faktiskt.
Imorgon blir det nog inget speciellt heller, tänkte ju gå på babysång men det blir nog nästa vecka ist, fast vi får se kanske blir imorgon iaf men vi får se.
Ska försöka röja lite här hemma också, lite julsaker som ska ner, inte så mycket kvar men nu ska allt ner, sen måste jag dammsuga överallt och sen damma av lite här och där.
Funny Wednesday! :S

Aja, äta upp min "mat" och sen sova, eller försöka iaf :)

Just ja, såg ju på I Huvudet på Gynning som var på kanal5 nu ikväll, jag tyckte det var bra, lite bättre än jag trodde innan faktiskt. Såg ni det? Vad tyckte ni?
Jag ska iaf se nästa veckas program också, tycker hon e riktigt rolig och härlig på nå sätt, fast ibland är hon väl lite väl flamsig men det får hon väl vara om hon vill :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥