onsdag, januari 09, 2008

Pappas flicka



Sitter här och är skit trött, ska snart sova tänkte jag.
Kollar lite på en film som går på 3:an - Under Ytan. Bra faktiskt även fast jag inte kollar hela tiden.

Imorgon är det torsdag, då kommer Micke hem. Det känns skönt att få hem honom igen, och det var väldigt skönt att han han hemma under hela julen, mellandagarna och nyår. Samira vart hela tokig i sin pappa och vart verkligen pappas flicka.
Ska försöka hinna sola imorgon också, om jag orkar och inte är för trött, har flera gånger varit på väg att sola men tillslut kommit på att jag inte orkar, fastän det inte ens är långt, typ 100m eller så men det är ju drygt när man somnar i solariet och vaknar av att det slår av :/

Annars i helgen blir det ju att åka och kolla på valparna om dom är kvar, fixa lite här hemma,. På lördag ska jag, syster, Samira och Micke, kanske Johan också besöka farmor och ge henne sin julklapp. Får hoppas att pappa kommer dit också så att Kimmi och Kevin kan få sina julklappar också. Var ju meningen att vi skulle träffas allihop i söndags men då var pappa så bakis så att han inte kunde köra eller någonting, haha! - säger jag bara! :D
Skadeglädje är den sanna glädjen :P

Nej om man kanske skulle hoppa ner i sängen o sova lite, somnade ju inte förens 5:45 i morse, var inte direkt kul speciellt inte när Samira vaknade vid 8:00, men men så kan det vara, sov iaf en stund på dagen :D

btw, ska nog försöka beställa lite parfym och smink innan jag ska sova, om inte annat kolla runt iaf :D Vill ha denna hörlurar och mp3 i ett, så himla häftig men hittar bara en sida på norska :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥