onsdag, januari 23, 2008

Orkar faktiskt inte skriva något idag, har så jäkla ont i kroppen och halsen och trött är jag också så nu ska jag ta en kopp te till och sen blir det att försöka sova, egentligen vill jag bada igen så jag blir varm men mina grannar gillar det nog inte :/

Torsdag imorgon, Micke kommer hem och jag vill bara kramas o mysa och sen på fredag ska vi hämta Ture, det hade gått jättebra hos veterinären och han hade varit så duktig :)
Och Ingrid som säljer valpen är så trevlig så jag vet inte vad, hon är så lätt att prata med och verkar otroligt gullig och snäll :) Bra det iom att jag har så svårt att prata med folk som jag inte känner sådär väl men hon är väldigt enkel.
Hoppas vi kommer hålla kontakten efter vi har fått hem Turis.

Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥