måndag, januari 14, 2008

Sjuk..? Eller bara trött?

Idag är jag egentligen inte sugen på att blogga. Varför? - Jo hör och häpna.. Jag är Trött! Börjar allvarligt tro på att det är nå fel på mig, jag är bara trött och från det att jag går upp på morgonen tills det jag går och lägger mig så räknar jag timmarna tills jag får sova, eller rättare sagt försöka sova. Idag eller nu ikväll skippade jag sömntabletterna, kändes onödigt att ta dem när de ändå inte funkar som det ska, då kan jag ju lika gärna vrida och vända mig utan dem och kanske så blir det bättre om jag är utan dem ett tag, får se.

Annars idag så har Samira varit jättegnällig, antagligen p g a tänderna i överkäken, det kliar nog mycket på henne när det är så många på gång, sen har hon varit så dålig i magen så jag hållit på å kräkts när jag skulle byta på henne, nå mer om det vill ni nog inte höra :P

Vi har iaf varit ute på en mindre promenad, dock när det hunnit bli mörkt så imorgon tänker jag försöka gå ut innan det blir mörkt, man behöver ju lite ljus ibland också :D
Sen har vi fixat telefonen här hemma så nu funkar den som det ska plus att den inte surrar, det känns så jäkla skönt! Hatar när det surrar i hemtelefoner.

Nej nu ska jag försöka sova, ska se på lite CSI:NY och somna till det, funkade iaf igår även om jag var uppe sjuttiofem gånger inatt :/
Hoppas ni kan sova bättre än mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥