tisdag, januari 08, 2008

Hundvalpar och nya tänder

Känns som om jag inte skrivit på år och dagar men det är ju för att tangentbordet fortfarande inte blivit lagat :/
Micke är tillbaka i Sthlm, så jävla tråkigt och jag saknar honom massvis!

Helge som var gick fort, vi var bara hemma och tog det lugnt, både Samiras och Mickes hosta är bättre, Samira hostar fortfarande på nätterna men inte lika mycket iaf :)
I söndags var det meningen att vi skulle åkt och kollat på valpar i Arboga men eftersom vädret var så djävligt med halka o halv snöstorm så ska vi åka nu i helgen ist om nu valparna finns kvar, jag hoppas verkligen det för dom var såååå söta!

Elaine frågade var det var för ras o två stycken var en blandning mellan shitzu/pahlene och de andra två är blandning mellan shitzu/yorkshire/tax. Dom är så söta, jag har bilder men vill inte lägga ut dem förrens jag vet något mer. Jag hoppas hela tiden på att jag kan köpa någon utav dem men jag vill inte hoppas för mycket för då blir jag bara ledsen och besviken om det inte går min väg sen.

På fredag ska vi till BVC och väga och mäta Samira igen, ska bli kul och se, hoppas hon inte gått ner i vikt nu när hon varit sjuk. Hon håller ju på att få fyra nya tänder i överkäken också men bara en har spruckit genom, lilla fialottan börjar bli så stor.

Nu ska jag krångla med vår hemtelefon som inte vill funka :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥