fredag, januari 25, 2008

Nödslakt snart?!?

hallå hallå!
Har varit för seg de senaste dagarna för att skriva, inte kunnat sova något alls och igår fick jag trist migrän så till slut fick Micke åka till sin bror för att hämta starkare tabletter, tackar så hemskt mycket! Det släppte ganska fort och idag hade jag bara huvudvärk i en knapp halvtimme så det är ju okej.

Skulle hämtat Ture idag men det blir imorgon iom att det vart så sent idag och vi ville inte åka i mörker men imorgon så :)

Har ont i magen också, tror det bara är skit med mig just nu :/ fast magen beror nog på dålig sömn och att jag knappt ätit på hela veckan och sen idag åt alldeles för mycket samt så innehöll maten laktos - vilket jag inte tål :( Migränen kommer ju också från samma anledning, dålig sömn och för lite mat.

Dock ska jag försöka sova lite alldeles snart, spela lite TV-spel sen sängen, måste ju orka med vovven imorgon :D

Förresten, har ett tips på en himla rolig sida Stureplans Vackraste - kolla in den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥