torsdag, december 20, 2007

vinst

Idag har jag inte suttit vid datorn någonting, har helt enkelt inte hunnit eller orkat.
Däremot så har jag städat här hemma, fixade med sofforna och dammsug under dem.

Syster var här idag också, vi gick ner och gymmade lite, var faktiskt riktigt roligt även om jag är så fruktansvärt otränad, klarade knappt nånting när jag cyklade :P
Sen efter träningen så gick vi hem till mig igen och spelade lite Scattergories skukul!

Älskar när syster här och hälsar på här, känns så himla bra och så kul!
Ska snart sova, imorgon ska vi iväg o handla de sista julklapparna plus att vi ska in på Media Markt o kolla kameror, kul kul.

Sen vann jag lite saker idag på Tradera också, lite Hello Kitty - prylar :D
En sprayflaska och en väska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥