söndag, december 23, 2007

Snabb genomgång

År 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, jag har gjort en hel del i år som jag aldrig tidigare gjort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inget nyårslöfte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ganska många faktiskt

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja,för många.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige enbart men nästa år blir det PARIS :)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer pengar som alltid och säkert något annat trivialt

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
5-6 mars självklart :)

8. Vad var din största framgång 2007?
Att få min underbara dotter och lyckats blivit lite mer nöjd med livet.

9. Största misstaget?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit friskare i år än många andra år,förutom mindre förkylningar
och sånt då.


11. Bästa köpet?
Helt klart vår teve, men sen har det funnits många andra små bra köp:)


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Snarare Vem :P Samira fick en hel del saker.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min gullunge gör mig glad mest hela tiden,sen resterande av familj också.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Mika's låtar, Amanda Jensen-Look what they done to my song,ma. Finns säkert fler låtar men jag är dålig på att komma ihåg låtar.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mestadels bara gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?


17. Vad önskar du att du gjort mindre?


18. Hur tillbringade du julen?
Med våra familjer, först i Avesta sen i Norberg och sen blev jag sjuk o spenderade resten av julen på antingen toaletten eller soffan :/

19. Blev du kär i år?
Njae jag är ju totalt kär i min dotter och min man så klart:)

20. Hur många one night stands?
Haha inga.

21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Heroes, Tredje Skiftet

23. Bästa boken du läste i år?
Nån mamma-bok var rolig o sen Harry Potter.

24. Största musikaliska upptäckten?
alla gamla goda minnen från mysig barnmusik.

25. Något du önskade dig och fick?
Ett underbart och friskt barn.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En hundvalp och mer pengar.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var hemma och firade lite grann.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid men jag är nöjd ändå :)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Bekväm rakt av.

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bijou Philips

33. Vem saknade du?
Alltid min kusin!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Nämner inga namn men en människa är bara för härlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥