tisdag, december 25, 2007

Paris bla

orkar verkligen inte skriva nå mycket idag, jag är sjuk och inte lite sjuk heller, sitter här nu bara för att jag vart tvungen o hämta mer vattnen.

Julafton var bra iaf, kanon verkligen, fick så fina saker o min lillebror Jonathan fick mig att gråta, glädjetårar så klart!
Samt att M har fixat så att vi ska på weekend i Paris nästa år, kan det bli nå bättre?? Eller ja om jag varit friska, ligger i 39 graders feber och mår illa konstant, har inte kunnat äta något sen igår eftermiddag.

Jag skriver mer om min underbara jul senare för nå måste jag tyvärr lägga mig innan jag svimmar igen.

Hoppas ni är friska och haft en lika underbar jul som jag!?!

Fortsatta önskningar om en god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥