måndag, december 03, 2007

Suicidal family

skriver om Stockholms-helgen senare ikväll, just nu håller jag på o ska sälja min gamla systemkameror, vet dock inte så mycket så jag vet inte alls vad jag kan få för dem men jag hoppas på tillräckligt så att jag kan köpa en ny.

L (kusin), A (morbror) och S (ingift faster, mamma o fru <--) var här tidigare, lånade vår bil eftersom dom skulle till Falun med L, B-psyk och A skulle jobba. Tydligen hade dom bara en bil men dom får så gärna låna vår som sällan används.
L mår inget bra, känner igen mig en hel del och just när det jobbigt då min antidepressiva e slut, ska dock hämta nya idag men efter en veckan utan känns allt som kaos :(
Hoppas hon börjar må bättre snart men jag vet ju vilken tid det tar och att ibland så går det aldrig över :S

Jag har iaf kommit på att jag ska börja läsa medicin, det e det enda jag kan lite av och det som intresserar mig sjukt mycket, synd bara att jag inte kan läsa Kemi o sen börja på ett labb, är ju lite för kass på matematik :( men jag kanske kan klara det senare :) Ska på info.möte på torsdag så får se vad som händer då :)

Ska fortsätta med mina kameror nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥