måndag, december 10, 2007

Nikon

Fortfarande sjuk, vill ju bli frisk nu o speciellt tills på fredag, ska ju till Västerås på julbord, ska bli gott och förhoppningsvis kul också :D

Igår gjorde vi inte så mycket, Samira var med sin farmor till Västerås och jag o M åkte o sålde min mobil o sen badade vi en stund, var så skönt :) Samira kom hem vid 19-tiden, då stod vi o lagade mat, sen vart det lite bus o mys till jag däckade på soffan och stackars M fick försöka natta en inte så trött Smiris.

Idag har jag varit iväg o vägt paket som jag ska skicka iväg, känns bra o få iväg lite onödigt faktiskt :D Sen somnade Samira i vagnen så då gick jag in på Returen en sväng och hittade en present till M och sen även en lampa men jag hade inte tid att dona med lampan så jag ska göra det imorgon ist, då kommer syster hit o då ska vi först in på returen o sen ner på stan, kanske sola lite också, hinner jag inte på dagen så blir det på kvällen, Samiras farmor kommer en sväng då :)

Förresten så har jag lagt ut en annons på pappas gamla Nikon systemkamera nu också, hoppas jag får den såld bara :D Annonsen finns på AllaAnnonser och Tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥