måndag, december 24, 2007

Julafton

Igår hann jag inte skriva något, del för att jag sov ut och sen efter så sprang jag o Samira ned på stan o letade sista julklapparna, sen blev det bara raka vägen hem och börja slå in allt, är faktiskt inte klar ännu fast det är nog bara 3-4 klappar kvar att slå in :)

Måste ta o skynda mig lite snart, ska hinna slå in paketen, duscha o sminka mig samt få Samira påklädd, får se om hon blir nå sämre under dagen, hon vaknade och krånglade i natt och hade ont i magen och diarré, inte speciellt mysigt men idag är det lite bättre.

Får se hur dagen blir, vi ska ju till M's mamma först och sen till min mormor eller om det nu blir hos min mamma..? Jag vet faktiskt inte, hehe. Men det visar sig ju när vi är på väg mot Norberg. Jag vill just nu bara ha mat och sen sova lite, trött som ett as iom att Samira krånglade lite men men, det var mysigt sen när hon somnade på min arm :)

Just ja, I Am Legend med Will Smith var bra, men den var väldigt seg många gånger också, jag vet inte riktigt vad man ska säga men den var svår och kolla på på något sätt och man satt väldigt ofta och väntade på att något skulle hända, slutet var iaf helt okej, jag trodde den skulle sluta på ett annat sätt men tji fick jag :) Det tycker jag om!

Nej kanske dags att sätta fart så man hinner det man ska så slipper man stressa.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig Julafton!
God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥