fredag, december 07, 2007

Tradera

Såg just nu vad snyggt stavat det blev i natt, ber om ursäkt för det och skyller på att jag nog halvsov :P

Idag är det bara grått och trist väder men ska snart ned på stan o väga lite paket som jag ska skicka iväg. Sålt saker på Tradera och riktigt nöjd är jag också även om jag skulle vilja haft mer för min mobil men men så kan det vara.

Sen ikväll är det ju Idol-finalen, jag vill ju att Amanda ska vinna men Marie passar nog bättre som Idol - fast jag tycker att hon är tråkig. Amanda är ju bästa idolen iaf och jag tror hon kommer gå långt om hon bara vill. Go Amanda!! :D Fast egentligen ville jag ju att Evelina skulle vinna finalen men nu är ju inte hon kvar, synd! :S

Nu ska vi fixa lite här hemma o sen iväg och handla, ska laga lasagne ikväll, så gott! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥