lördag, december 08, 2007

Magont

Jag har verkligen ont i magen nu och inte kan jag ta några värktabletter heller eftersom jag inte vet vad som gör ont, då ska man inte ta värktabletter eftersom det bara kan göra allt farligare.
M står i köket o gör tacos åt oss, jag är för trött för att ens orka tänka på något. På måndag ska jag försöka ringa ner till Vårdcentralen så ska dom få utreda varför jag går med feber hela tiden, idag hade jag 38,6 grader och igår hela 38,9 grader, helt sjukt, trodde först att det var fel på termometern men varken M eller Samira har feber så då kan det ju inte vara fel..?

Jag är skum jag, mamma fattar inte ens hur jag orkar stå men så här jag jag ju gått ett par veckor eller om det är månader (?) det enda jag känner är att jag är konstant trött, alltså äckel-trött så att det svider i ögonen o känns som om jag inte sovit något fast jag har det och tom tagit sömntabletterna - ja som sagt, jag e skum.

Nu ska jag ut i köket o försöka hjälpa min sambo, vi ska ju se på Stardust ikväll också, den verkar riktigt bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥