tisdag, december 18, 2007

blogg

Jag har verkligen ont i hela kroppen just nu :/
Ska snart sova, sitter bara o läser lite folks bloggar och spanar på fler hundvalpar :)

Snart ä det jul också, känns så himla konstigt att detta år gått så fort som det har gjort.
Sen blir ju Samira 1 år om ca 3½ månad, helt skumt!
Har nästan fixat alla julklappar, dock den som jag kom på till min syster hittar jag ju inte på så nu måste jag komma på något helt nytt och det är inte det lättaste, sen har jag inte köpt nå till M heller men jag tror att det bara blir nå symboliskt, vi lägger hellre pengarna på Samira just nu faktiskt och sen ska vi ju spara pengar så vi har råd med en lite sötis-valp. Jag är så valp-sugen nu så jag vet inte vad :)
Tror jag vill ha en shi tzu, papillon, malteser, yorkie, dvärgpinscher, Lhasa Apso eller nån Bichón Frisé. Fast vi får se vad det blir för någon när det väl e dags.

Nu är det iaf dags för sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥