lördag, december 08, 2007

hypokondri

usch, idag mår vi inget bra, eller M mår okej men jag o Smiris mår pyton, hon sover just nu så jag hoppas hon vaknar lite piggare. Jag har ont i halsen o fortfarande i magen, lite nervös över att det ska vara blindtarmen men jag har ingen feber och inga kräkningar så det e nog nå annat.
Så med andra ord blir det lugnt idag, ingen fest men däremot ska jag sticka iväg o sola, behövs när man mår pyton och sen blir det ett bad med handduk över huvudet..typ.

Sen nästa helg är det julbord i Västerås, kan bli kul om nu det går bra för svärmor att vara barnvakt, lite nervös för det kan jag ju säga.

Nu ska jag lägga mig på golvet bredvid min dotter o bara halv dö, btw så är det bäddat på golvet o mysigt så att ni inte e tror nå å annat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥