fredag, december 21, 2007

70%

Hemma igen, sjukt trött med huvudvärk men nu är det bara ev. två klappar kvar så det är skönt plus att jag köpte lite kläder till mig, en jacka som jag trånat efter men tyckt varit för dyr köpte jag på 70% rea, kändes verkligen kanon och ännu bättre med tanke på hur nära jag var på att köpa den när den var så dyr. Hade jag gjort det då så hade jag nog legat på golvet och både gråtit och skrattat eller nå sånt konstigt :P

Köpte faktiskt en söt klänning och ett par jeans också. Klänningen har jag testat innan och nu blev den min, jeansen vart ett impuls köp men dom satt bra fast det känns lite surt att det är 2 storlekar större än vad jag brukade ha :( dvs 27 men men, får väl tänka på att dom var snygga och sköna men jag känner mig iaf fläskig som en hel gris, häst, flodhäst - tillsammans!

Imorgon blir det antingen en tur ner på stan här i Avesta eller så åker vi upp till Borlänge, funderar på att kolla om nån kanske kan vara barnvakt så vi slipper släpa med Samira nu när det är så mycket folk överallt. men vi får se hur det blir.

Nu är det iaf dags för mig att lägga mig och slappna av, kanske läsa eller om jag somnar på en gång, det får helt enkelt visa sig, sitter o väntar lite på att det ska bli nån märkbar effekt av sömntabletterna, bäst o lägga sig precis när dom börjar verka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥