onsdag, december 05, 2007

Tisdag

Dagen har gått fort som bara den idag. I förmiddags kom M's bror T och hälsade på en sväng, efter han åkt så blev det att försöka söva Smiris o se när hon vaknat traskade vi ner på stan med S och A, kollade runt lite o S köpte present till sin pojkvän R. Jag köpte en underbart fin pyjamas med Hello Kitty!- på. Funderar på om det ska bli julklapp eller inte, får se :)

Nu på kvällen har vi mest tagit det lugnt, plockat lite hemma o sen ätit. Sen fick jag ju reda på att M's kompis H ska bli pappa, trodde han lurades för o det känns lite som om han fortfarande skulle kunna göra det. Visar sig, deras bebis beräknas komma om 4 veckor, så häftigt för inte trodde väl jag ens att han skulle vilja ha en bebis men Grattis till dem iaf, Hoppas bara att vi flyttar till Sthlm nu, blir ju perfekt isf eftersom H och hans flickvän också bor där :)

Fast en sak e trist om vi flyttar till Stockholm, det är att jag inte kommer kunna träffa S, R och A eftersom dom bor här, men jag ska övertala dem att också flytta dit, R hade ju fått ett jobb erbjudande om att ta över en firma där nere :)

Nu ska jag sova tror jag, kolla lite på nåt serie-avsnitt eller så sen blir det tack o godnatt tror- och hoppas jag.
Just ja, skickade ju i väg mitt första paket som nån köpt av mig på Tradera, det kändes coolt! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥