onsdag, december 05, 2007

dubbektäcke

Sjukt vad dagen gått fort, speciellt då vi inte gjort nå speciellt alls, mest varit sega både jag o Smiris. Sitter och väntar på att min mamma ska komma förbi efter det att hon slutat jobbet, hon ska lämna ett dubbel-påslakan till mig, vi köpte ju ett dubbeltäcke i söndags men inget påslakan :S

Smiris ligger redan o sover, får se om hon sover för natten eller om hon kommer vakna för lite välling om nån timme, jag hoppas hon sover för natten för då kan jag lägga mig på soffan o glo på film eller TV och bara fortsätta vara seg.

På fredag är det Idol-final också, jag hoppas verkligen att Amanda vinner fast egentligen spelar det inte sån stor roll, jag menar Marie är duktig hon med men hon är ganska trist, jag bara glömmer bort henne och att hon är med i tävlingen :/ Amanda däremot kan man inte glömma, hon har ett speciellt utseende, fin men speciell och samma med hennes röst, den är så cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥