tisdag, december 18, 2007

Suprise suprise, lika trött idag, känner mig som en zombie ungefär :(
Ska iaf försöka sola lite idag, kanske blir lite piggare då, sen blir det att gå till Returen o spana lite och sen laga korvgryta, så himla gott :) massa morötter och blomkål ska det vara :D

Förresten så har jag bestämt mig om en kamera, det blir Canon Powershot s5 is, om nu jag inte ändrar mig när jag väl ska köpa den :P Ska till Media Markt på fredag så då ska jag leka lite men tänkte vänta o köpa den tills mellandagarna så man inte gör nå dumt :P

M har förresten sagt Ja till en lite valp så nu är jag överlycklig, ska bara försöka hitta någon som inte är så långt bort, de flesta jag hittar är nere i Skåne och det är ju inte såå snällt att behöva åka bli så länge och långt med en liten valp.

Nu blir det lite bergis-franska för mig och sen ska jag nog sova.. igen.

2 kommentarer:

  1. Oj, hur vågar du sola så mycket? :) Jag solar mycket sällan nu efter det jag hade läst på aftonbladet :) /Elaine

    SvaraRadera
  2. Men så mkt solar jag ju inte..? Knappt två gånger i veckan. Fast det kanske låter som oftare men det blir sällan det :P

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥