onsdag, februari 01, 2012

Om natten är ung så är jag jäkligt gammal nu..


I natt var nog första natten på länge som jag faktiskt sov hela natten. Om jag har vaknat så kommer jag inte ihåg det utan kunde tydligen bara somna om.
Jag var då heller inte upp och vandra i lghten under natten, det känns förjäkla bra.

Trött är jag ändå idag och speciellt nu, i morse var det bättre och även Samira var bättre och nästan enkel. Dagen har gått himlans fort men det kan vara för att jag gjort något hela tiden.
Till och med varit på AF och kikat utbildningar o jobb. Syster var ju på något möte så då passade jag på att sitta vid datorn där.
Hann även in på apoteket o hämta ut nya anti-depp, såg igår när jag fixa med dosetten att jag inte hade så många kvar som jag trodde.
Dock vart det beställning på ena så den hämtar jag imorgon men det gör inget, såg iaf att mitt ena lugnande var slut så då blir det den imorgon också :)

Dagis och PUVA står på schemat imorgon, det e det enda jag vet med säkerhet, Troligen ska jag, Smira o syster hälsa på farmor under eftermiddagen också.
Efter lämning på dagis ska jag gå o kanske väcka syster o få lite kaffe =) Det e liksom lite mysigt att gå dit efter lämning.

Nej nu känns det som om klockan skulle kunna vara typ 01 så jag bäddar fasen ned mig snart, smörjning o Buffy sen så kommer sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥