måndag, februari 27, 2012

Det e snabba dagar


Ops jag har visst missat detta igen men det finns anledningar. Jag har helt enkelt haft fullt upp, eller ptja annat för mig iaf.
Veckorna går fort och hela förra veckan tillbringades mer eller mindre med syster min.Vi har skrattat o haft det redigt bra.
För en vecka sedan var jag ju upp till Falun, till Högskola Dalarna för en infoträff. Det kändes nervöst men jäkligt bra nu i efterhand och jag kommer iaf fortsätta så får vi se vad det blir utav det hela.

Denna måndag har gått snabbt också, jag o Smira har spelat tv-spel, sprungit i tvättstugan, hunnit vara ned på stan o sen fikat hos syster. Fick skjuts av Ante o Sussie hem o då passade Ante på att kika på den där vattenslangen som gått sönder till min tvättmaskin.
Hoppas det går att fixa nu bara.

Jaja som skrivet så går dagarna snabbt och nu är det dags att avsluta denna måndag. Imorgon ska vi upp tidigt för dagis o sen PUVA. Ska även efter lämningen på dagis gå hem till syster o se till så att hon e vaken så hon inte sover bort hela dagarna. Det är skönt att kunna hjälpas åt och det känns bättre för mig då också att ha nån att träffa ist för att bara åka hem typ.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥