torsdag, februari 02, 2012

Ett minne blott


Jag gillar verkligen inte mitt minne, vart tvungen att kolla efter nu om jag verkligen skrev något igår o det hade jag ju..
Nu sitter jag iaf med fötterna i ett fotbad med olja, skönt som fasen. Ska iväg på PUVA om ca 2 timmar så tills dess tänkte jag hinna smörja in fossingarna med stark kortison. Fötterna är nog den del av kroppen som inte riktigt vill bli bättre men samtidigt så är det ett svårare ställe och det har heller inte gått så lång tid.
Jag har ännu hopp liksom :)

Skulle upp till syster i morse också efter jag lämnat Smira men näe, ingen som öppnade :( tråkigt antingen sov hon verkligen som en gris eller så var hon inte hemma.

Och ptja nu när det e så kallt ute så klurar jag på den där jäkla vinterjackan, usch så snål jag känner mig men jag vet liksom inte ännu om jag ska köpa den eller hoppa det, vi får se under dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥