tisdag, februari 14, 2012

Det bildas, hähä


Får väl bli ett hjärta i början dagen till ära.
Jag har nog missat alla min blombud idag då jag inte ens hunnit vara hemma ;)
Smira är iaf på dagis, gick bättre än förväntat, direkt efter nästan så vart det fika med syster, trevlans det o vi som är sådana riktiga fika människor :P Fast nu var vi ju på 56:ans så då kunde vi digga både inredning o musik :D

Sen hann vi ned på stan en snoa o in på mekonomen så nu har Smira en ny enkel pulka igen.
Och nu e jag bara hemma för att dricka lite te o sen iväg för PUVA igen, missade ju hela förra veckan men tydligen var det ingen större fara utan det blir lägre strålning nu bara för att sedan öka igen. Jag hann ju faktiskt få lite sol uppe i Sälen också :P

Jaja.. dansa upp lite bra humör o sedan iväg då, fint som fasen att kunna dra på lite volym nu o basen inte går ned till grannarna för där finns inga.. Eller jo en gubbe men han gillar mig ändå.

Hoppas alla får en trevlig alla ❤  dag också, det var bra länge sedan jag ärligt talat brydde mig o sist då gick det ändå käpprätt åt skogen så visst fasen e man lite bitter o cynisk men sen har jag ändå mitt bästa i världen och dem gillar mitt knäppa o skruvade jag !




Some of them :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥