tisdag, februari 14, 2012

Det vart skidvalla, bröllop o död i samma..


Oh dear vad denna dagen känts lång och klockan e strax bara 21. Förvisso vart det ju upp tidigt, tidigare än tänkt också men det var nog bara bra, hade jag somnat om hade det inte blivit mkt av denna dag.
Iaf puva:n gick såklart bra, tanten där är lika trevlig som alltid.
Sen bar det in till stan igen för att hämta mitt bustroll som just idag mest bara var sjukt jobbig att få hem från dagis, jag höll på att svettas ihjäl o Smira storgrät och gjorde det i omgångar när hon inte fick som hon ville.. Men nej, vi ska lära oss att samarbeta och så vart det inte idag så med andra ord vart det inget spelande på mobilen, inget kollande på film etc..
Däremot fick hon sitta med mig hela tiden så jag hade koll på henne. Och sen så senare så har vi spelat både Barbie-spel, prinsessmemory o sen lite Mario :D meeen hon har då verkligen fått sin pappas sjukt dåliga tålamod. Däremot är hon lik mig när det kommer till själva spelandet.. Varför sitta när man kan stå? Varför vara stilla om man kan röra hela kroppen..? En fröjd att se trots surheten :P



Nu äntligen sover hon iaf o jag ska tvärdäcka lite smått på soffan framför Buffy. Imorgon behövs det inte gås upp speciellt tidigt och troligen blir det en slappar-dag med lite pulkaåkning beroende på humör..

Och just ja.. Enligt DN så ska man typ bo i Småland för att kunna ha ett långvarigt förhållande, iofs så skulle jag kunna tänka mig att flytta dit dock tror jag nog att jag skulle dra med min otur i kärlek dit också så lika bra att stanna hemma i "säkra" Krylbo o vara ensam.
Jag vet ändå inte om jag verkligen skulle kunna släppa in någon så nära i mitt liv så att det skulle funka långvarigt.
Det krävs nog lite väl mycket för att någon ska orka med mig och för att jag ska våga mig på det där.
 - Den dagen, den sorgen.
Min senaste dröm var ju vacker (nästan) lyckades gifta mig med en sån söt kille, fick ett till sött barn men så dog han.. yihaa  :S
Kikade lite drömtydningar o dom gjorde ju mina drömmar mer skumma än vanligt. Det ska vara både förälskelse, otur, olycka, förnyelse o fan o hans moster..
Men jag kan ha rätt kul åt drömmarna ibland o det är ändå betryggande.


1 kommentar:

♥ Your words against mine ♥