lördag, februari 04, 2012

Mindre än ett dygn


En dag kvar tills vi åker. Imorgon klockan 07.00 ska vi åka. Det där med tiden undrar jag om det verkligen kommer funka. Det e lite tidigt o jag e seg men jag har fasen lyckats packa så jag känner mig nöjd.
Visst allt är inte klart helt o hållet men så gott som iaf.
Det viktigaste - medicinen är uppdelad i min fina rosa dosett o salvorna står på plats för att bli nedpackade. Smink är också nedpackat.. Känns lite kul att ta med sig så mkt smink för någon som så sällan använder det men väl där uppe, om vi går ut så vill jag sminka mig utan att inse att något saknas.

Jag ska också försöka hinna lägga i färg i håret, känns lite stressigt men det tar egentligen inte så lång tid. Lite kluven dock på om jag ska ta det sista rosa eller om jag ska ta det rödbruna. Lutar mot det rosa faktiskt, jag gillar det rosa och nu när jag ändå inte är lika ljus som innan så blir det ju inte lika skrikigt förutom just i utväxten men det gör mig inget.

Jaja.. det blir nog bra allt tillslut =) Nu ska jag få på min busunge kläder så vi kan gå ned till 33:an och köpa en enhörning som hon såg igår. Den var himla söt, lila och kostar bara 10kr så jag hoppas den är kvar nu när jag lovade henne den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥