söndag, februari 12, 2012

Även efter en klockis vecka är det skönt att vara hemma




Då var man äntligen hemma igen då, vilken jäkla klockren vecka det har varit.
Konstigt nog är jag helt slut, eller nej det är inte alls konstigt men det som är det är att jag inte riktigt orkat gå o lägga mig ännu.
Har tagit en lång skön dusch, fasen vad jag gillar min egna dusch o jag har iaf varmt vatten! :D
Tänkte till och med vara så duktig så att jag skulle börja tvätta men tji fick jag för inte fasen hade jag nå tvättmedel hemma men det laddat iaf så jag kan fixa det imorgon.
Har hunnit med alla blommor, snuskkattlådan o sen vart jag tvungen att dammsuga. Tänkte vara snäll mot kissanmissan men jag kunde fasen inte låta bli så nu är det iaf gjort någorlunda och hon är ändå framme o babblar.. Det har hon gjort sen jag kom hem o hon e nästan hes nu, låter redigt kul :P

Drog i mig lite lugnande för ett tag sedan också så jag kanske kan få en någorlunda vettig natts sömn för det har det ju inte varit alltför många av och jag vill ju vara lite utvilad inför morgondagen då jag ska hämta busan :) Kom dock precis på att hennes pulka e borta så får dra ner o köpa en ny imorgon innan jag hämtar henne och jag får till o med ha henne på alla hjärtans dag, det känns tokbra inte för att jag tror att vi kommer fira så mkt just men vi kan nog kramas lite extra mkt med tanke på hur mkt jag ändå saknat henne !

Nä sova o bli utvilad var det ju..

Dock måste jag ju påtala att det faktiskt kan vara riktigt kul att sitta i en sjukstuga.. Dock var det mest pratande o lite öldrickande men just i sjukstugan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥