måndag, juni 27, 2011

Vi börjar med zombies idag


Måndagsmorgon, eller ja inte så mycket morgon nu längre iofs.
Jag vakna iaf tidigt som attan, kunde inte sova längre fast jag kände mig sjukt trött :/
Lyckades slumra lite till Rederiet innan jag gick upp och började spela lite mer tv-spel. Har drömt lite om att skjuta zombies i natt så lika bra att spela lite då :)
Jag svär iaf inte lika mycket idag som igår men om det är för att det går bättre kan jag då inte säga.

Idag blir det nog mest spel iaf, ska in till stan o sola lite även fast det e sol ute, känns som om jag vill fuska lite o sen ska jag kanske till Ante o Sussie, inte riktigt bestämt mig ännu.
Jonas tyckte att jag skulle följa med honom o köpa skruvar till hans bokhylla också, egentligen borde jag det så det kanske blir gjort o förhoppningsvis rätt. Inte för att jag är så mkt bättre alla gånger men ändå.

Vi får se vad det blir o inte blir idag helt enkelt. Det egentliga måste för dagen är nog att diska :/ Det får jag försöka göra till kvällen =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥