fredag, juni 24, 2011

Midsommar



Lite tråkigt väder är det allt men ingen regn ännu. Jag samt Samira, mormor o morfar är på väg till Säterdalen. Först är det barnteater o sen blir det tradionell majstångsresning o dans. Får se om Samira kommer vilja dansa. Inte alltid hon vill när det är mycket folk.

Sen åker vi tillbaka till Norberg för att äta o ha det gott.
Det är mysigt hemma hos mormor o morfar. Dom bor i mark-lägenhet med liten tomt. Jag vill också ha nå sånt men att flytta till Norberg lockar inte så mkt faktiskt. Jag trivs ju ändå i Krylbo men jag skulle vilja bo i en bättre lägenhet o med mer tomt-möjlighet. Jag hoppas det kommer nån dag iaf :-)

Imorgon åker vi till Stockhom, ska bli trevligt!
Ha nu en trevlig midsommarhelg alla! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥