tisdag, juni 14, 2011


Åh, nu när jag försöker ligga stilla o komma i ro så har jag typ som myrkryp i hela kroppen, främst i benen o armarna.
Det gör så att jag definitivt inte kan ligga stilla utan mer eller mindre måste göra skumma ryck o sträcka på mig.
Drygt som attans är det och varför jag har såhär vet jag inte! :(

Onsdag redan imorgon, det innebär att det "enbart" är 3 dagar kvar innan lilla busungen är här hemma o härjar igen, det känns fasen bra det ♥

Och förresten måste jag tipsa om ett himla bra solskydd som jag använder.
Hawaiian Tropic beach balm med SPF 6. Det luktar så där gott som bara Hawaiian Tropic kan göra och lätt att applicera också.
Den låga solfaktorn är iaf perfekt för min del som faktiskt inte bränner mig så lätt och vill få en fin färg.
Den kan förvisso vara lite kladdig men den återfuktar då verkligen.

Den kostar ca 125 kr och finns hos både eleven.se och lyko.se

Nej nu ska jag försöka få någon slags ro i kroppen, hoppas verkligen att detta krypande slutar snart så jag slipper känna mig som nån skum spasmer-docka :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥