torsdag, juni 23, 2011

gråa trista väder



God morgon, som förvisso var bra länge sedan.
Jag vaknade av mardrömmar vid 05 o sen dess har jag inte riktigt kunnat sova, somna väl till i knappt en timme men sen var det kört.
Samira vaknade strax efter 09 hon, så sött o bra för henne att sova ut lite.


Vädret är så klart grått o trist, säkert kallt också. Usch jag vill ju liksom ha sol o värme i mängder! Jag fryser väldigt väldigt lätt just nu :/
Får iaf se om det blir att gratulera lillebror William idag. Jag har inte hört nå från dem sen i början av veckan så jag vet inte alls hur det blir.
Present köpte vi iaf igår när vi var till Nisses i Smedjebacken.
Hittade bra mycket annat också, en ny fin rosa tvättkorg bland annat, ska nog köpa mig en till sen fast en turkos då =)
En liten hink-grill vart det också så nu kan jag fasen grilla lite o så liten var den ändå inte men väldigt billig. Det gillas !

Nu vankas det mer kaffe, känns som om jag kommer dricka ihjäl mig på kaffe idag, behövs nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥