torsdag, juni 16, 2011



Hej det gör ont i mig.
Fast ptja det var inget nytt egentligen men idag har jag varit utanför dörren, pratat med folk t o m samt cyklat.
Cyklade till lasarettet där jag spenderade en timme att gråta, ventilera o visa ilska inför min stackars psykolog. Det kändes och känns faktiskt något snäpp bättre nu.
Hon är så bra och det är liksom faktiskt underbart!
Mina tidigare psykologer har oftast fått mig må ännu värre när jag gått därifrån, det är inte bra!

Träffade t o m på Jonas utanför sjukhuset och även en av hans jobbarkompisar. Han gav mig en kram, då grät jag nästan lite mer, inte för att det var han eller så utan för att det bara är jobbigt att vara så skör o försöka hålla emot ibland.

Jag var in på apoteket, måste fixa nytt recept. Hittade även dom där tuggummit Vigo och såå dyra var dom ju inte. 29kr dock är det bara 14st i men jag ska nog prova dem.. Undrar fortfarande om man kan blanda dem.. Jag menar vem vill inte vara både snygg, pigg och smart?!?
Fast det blir nog Focus eller Active jag testar först.. Snygghet (beauty) har jag övergett.

Nu på kvällen har jag varit ut på en cykeltur igen, över till andra sidan till Tobaksaffären för att hämta paketet och sen en sväng förbi djuraffären åt en vän.

Nu ska jag nog ta mig en kopp choklad och sen öppna paketet o se vad det var jag hade beställt. Jag hoppas att det iaf var nån sak åt mig själv och inte bara åt Samira :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥