lördag, juni 25, 2011

En ändring som blev bra



Det vart aldrig Skansen idag men att gå kring lite vid hamnen o fika ute på Djurgården är liksom inte fy skam.
Efter att vi kom hem (till Norberg) blev det lite mat o sen gick jag o Smira ut i lekparken här o klättra, gunga o träna gymnastik =)
Nu kan hon nästan göra riktiga hjulningar och stå på händer riktigt fint, det går iaf framot så gymnastik måste hon snart börja på.
I bilen hem så skrev hon också mamma, det kändes fasen sjukt bra :D

Imorgon åker hon till sin pappa igen och jag ska nog bara sova lite, sov otroligt dåligt i natt o Smira låg o snurrade som tusan.
Jag drömde dock om en söt hundvalp :D


Jaja nu ska jag nog snart ta o sova lite, Smira la sig med gammelmormor o lyssna på "Alla vi barn i Bullerbyn" så då passa jag på att kika lite vid datan innan jag ska sova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥