söndag, juni 26, 2011

Det där hem ljuva hemmet



Hemma bäst sägs det och det stämmer väl nästan som oftast.
Skönt att ha kommit hem dock var det ganska så stökigt o rörigt i mitt kök när vi kom in där. Katten har tydligen varit in i skafferiet o hittat sin hårdmatspåse o rispat upp. Duktig katt må jag säga och inte så duktigt av mig att inte stänga skafferiet ordentligt :P
Men nu har hon ju iaf haft mat hela tiden :D

Samira har åkt hem till sin pappa också, känns alltid lika tråkigt och framförallt tomt! Men så är det och jag ska nog spela lite Resident Evil innan jag ska ta och sova.
Måste prata lite med Tove också, vette sjutton hur vi ska lösa nästa vecka egentligen. Vi har ju ingen sovplats eller campingplats. Dom tog slut innan vi hann köpa och att åka fram och tillbaka är liksom svårt.. Iaf om man ska hem mitt på natten o sen tillbaka på morgonen :/
Iofs måste jag vara i stan en sväng på torsdag förmiddag men sen är det liksom inga problem alls, hoppas bara vi hittar nån lösning.

Nu blire spel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥