fredag, juni 24, 2011

Det gick undan med gnissel



Då är snart midsommarafton slut och imorgon är det midsommardag.
Som skrivet tidigare så åker vi till Stockholm, jag, Samira, mormor o morfar. Meningen var att William min lillebror också skulle följ med men han blev sjuk :/

Vi ska dit o plantera en rosenbuske på en släktings grav o sedan blir det nog Skansen. Kommer mest troligen bli riktigt skoj, om inte annat för att jag faktiskt får åka till Stockholm! =)
Jag gillar Stockholm, riktigt riktigt mycket och även bara av att vara där utan att nödvändigtvis just göra något speciellt.
Jag kan lätt bara gå o strosa runt :D

Säterdalen idag vart kanonbra, regnet höll sig undan o barnen busade på. Dansen uteblev det fanns ju både lekparker och tivioli som var så mycket roligare. Till och med jag åkte karusell, 2 gånger faktiskt!
Jag vet inte när det var jag åkte karusell sist men det var riktigt kul igen, förutom den sista som förvisso var kul men jäklans så illa den lät, även Samira tyckte det då hon faktiskt höll för öronen en hel del :S
Det var nog mindre berg-och-dalbana och den gnisslade mest hela tiden men i övrigt var det fasen skoj :D
Baugetterna jag gjorde igår vart också en hit och det är jag fasen stolt över även om det inte direkt är det svåraste att göra så är det alltid kul att göra saker andra gillar =)

Nu ska jag ta o kika facebook lite innan jag ska försöka sova lite jag med, känns som om det kommer bli segt imorgon så lika bra att försöka få lite sömn snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥