torsdag, juni 16, 2011



Ny dag. Lite piggare kanske men en jäkla huvudvärk. Fryser gör jag också så jag blir nästan lite sur på alla som klagade så mycket på att det var kvavt o så varmt. Jag vill ju ha det så!!
Då slipper jag liksom att frysa ju :)

Snart ska jag iaf försöka mig ut, ska hämta ett paket från HM o sen ska jag till psyk.
Det är behövligt må jag säga även om jag inte ännu gråtit idag ;)

Kikar lite på Tabatha - Frisörakuten tror jag det heter. Jäkligt bra faktiskt, jag har alltid struntat i det programmet för jag trodde att det var kasst men det tycker jag då inte nu :P
 Har dock missat ett antal avsnitt kan jag gissa så får helt enkelt leta på dem o se dem också.

Nu ska jag ta o sätta lite fart, ska faktiskt komma iväg också. Tänkte först sminka mig o greja men jag vart tusan sugen på att försöka pigga upp mig med att sola en sväng och då kan jag ju inte ha smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥