söndag, juni 19, 2011

Det varvas med leende o tårar..



Söndagskväll, dagen gick fort.
Samira sover o jag tänker gör detsamma inom mycket snar framtid.
Dagen har varit seg och inte har vi gjort något speciellt. det bästa är väl att jag faktiskt både dammsugit o diskat samt fixat mat o diskat igen, jippie liksom ;)
Fick igång tvättmaskinen för ett tag sedan så jag vet ju vad jag ska göra imorgon när jag vaknat också :P

Nej tänkte ju kika på Bones men hade ju redan sett detta avsnitt mer än en gång så då vart det trist, får se om jag hittar på något annat eller om det bara blir tack o godnatt.
Läste iaf igenom "min bok" idag, jag fick mig ett par skratt o även ett par funderingar.  Och om jag lyssnar på mig själv just nu så säger jag inget direkt bra. Man ska lyssna på sig själv o jag framför allt borde lära mig det med tanke på de sista sakerna som jag "känt" på mig o sen också haft rätt i, då borde jag lyssna men detta är så delat.
Förvisso är det inget som måste göras något åt just nu ändå så att tänka o spekulera o fundera i detta ett tag till gör ju inget ändå :)

Nu blir det iaf sängen nästa.
Busungen på Junibacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥