fredag, juni 17, 2011



 Va fasen, inte sover jag ännu. Vart sen hem, cyklade minsann in till ICA för att handla något gottit och på vägen hem mötte jag upp Jonas. Då visade sig att han hade bestämt sig för att bjuda på mat, inte riktigt det jag räknat med. Fast en liten kebabtallrik gick i men efter ett par dagar utan något riktigt i magen så är magen inte lycklig men jaja, gottit var det.



Imorgon, eller idag egentligen då är sista dagen utan Smiris =) Längtar till lördag gör jag. Får se om vi tar en tripp till Norberg och kikar på bilar eller om vi blir hemma o kikar ner på hundutställning. Visar sig, jag vet iaf att jag ska pussas o kramas på henne en hel del <3

Nu måste jag dock försöka sova, inget som lockar efter alla mardrömmar men jag lär inte må bättre av noll sömn direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥