fredag, juni 17, 2011



Dag för att sova snart igen, har denna natt förberett mig så att den inte ska bli lika sömnlös som nattens. Vette fasen när jag somna men det var i morse någon gång iaf o det är inte kul.

Knapra i mig lite lugnande (bra det låter va?!) så jag lär iaf få sova nån timme mer nu i natt =)
Smiris kommer omkring lunch imorgon också, jag verkligen längtar o räknar ned liksom. Hoppas hon mår bra o så.
Paketet jag hämtade ut lär hon iaf bli glad över, mycket kläder till henne och fina var dom också.
En praktisk jacka fanns det också i dock såg den stor ut men jag hoppas att den inte är alltför stor, det visar sig.
Fanns lite kläder åt mig också, men det enda jag provat e mjukisshortsen, sköna as hell o snygg grön färg. Dock kommer jag inte kunna ha min gröna munkjacka för det lär se knas ut, hulken liksom :P
Men wtf skönast e bäst i slutändan.
Vem vet jag kanske lägger in nån bild sen men jag tycker nog inte man ska hoppas. Bilder på mig är liksom inte så återkommande.

Nu ska jag iaf krypa ned, har massa godsaker att mumsa på också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥