måndag, juni 20, 2011

Men vad var det för dag..



Åh vilken dag må jag säga men jag är ändå lite stolt över mig.
Städat, sprungit tvättstuga, varit i stan o hämtat medicin samt handlar o sen hem för mat, bäddning o nu är jag i säng.



Inne i stan när vi var på väg till apoteket så satt det två gubbar på en bänk utanför Coop. En av gubbarna gav Samira en 100-lapp så att hon kunde köpa jordgubbar - 100spänn liksom, helt sjukt!
Men det var tydligen bara att tacka o ta emot. Roligast är väl ändå att hon inte gillar jordgubbar men lyckan vart då gjord för hon kunde minsann flyga helikopter inne i plushuset. Och när hon skulle växla pengarna inne på tobaksaffären såg hon att det fanns prinsessägg (kinderägg fast med disney-prinsessor) så hon var riktigt glad!

Hemma vart det dock skräpmat, kebab o pizza beställde vi hem via onlinepizza och ifrån pizzeria Torget. Göttans var det, och när dom ringde på dörren vart Samira helt uppspelt och sprang runt som en tok o ropade mat.
Killen kunde inte annat än skratta o samma gjorde jag.

Det känns konstigt att det har varit måndag idag, det har känts så mycket bättre än en måndag. Vi får bara hoppas att veckan fortsätter i samma stil och att vi får varmare o mer sol nu under midsommar.
Nu blir det Medium i sängen för min del =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥