tisdag, juni 14, 2011

Criminal Minds är verkligen förjäkla bra!
Fast nu är det slut så nu måste jag egentligen sova men ist började jag tänka..
På alltför mycket. Min mamma till exempel.
Hon är faktiskt väldigt duktig på att få mig att kännna mig värdelös ibland.
Som sista gångerna då hon påpekade min mage och då fick mig at enbart känna mig mer ful o tjock. Sen när hon påpekade att don definitivt inte kunde tänka sig att övningsköra med mig utan att de få gånger hon gjort det räckte mer än väl.
Det får mig definitivt inte att må bättre direkt utan verkligen tvärtom.
Jag undrar också varför det alltid då ska kännas som om jag aldrrig kan göra rätt eller behaga henne.
Det skulle ist vara skönt att någon gång faktiskt få någon positiv feedback o kanske hjälp med det där jäkla körkortet.
Dock påminns jag ist om varför jag flyttade hemrfrån när jag bara var 15 år :-/

Jaja jag vet inte riktigt hur jag ska göra eller bete mig för det slutar då oftast med denna känsla av att vara fullkomligt värdelös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥